zondag 19 juli 2020

De Goede Herder, Commissie Deetman en de Stichting Echo/ Soeterbeek. Met een buiging naar Roos en Star!

Vandaag in de NRC het volgende artikel:

Allereerst even dit:
ik wens op geen enkele manier een uitspraak te doen over de wetenschappelijke integriteit van Mevr. Professor Marit Monteiro (of wie dan ook, hierbij betrokken).
Vrij simpel: ik ben niet in staat daarover een mening te hebben, ik ben geen wetenschapper en als een normaal mens denk ik dat iemand met haar enthousiasme en kwaliteiten harstikke gek zou zijn geweest indien ze haar professionaliteit ooit ten grabbel had gegooid.

Het heeft dus ook geen enkele zin hierover met mij welke discussie dan ook aan te proberen te gaan: ik doe, anders dan wat hier staat en ik op andere plekken al jaren heb gezegd, niet mee! En zeker niet rond en in het buitengewoon walgelijke drama dat er inmiddels is gecreeerd rond het misbruik en de rkk nederland.

Geen opmerkingen: