maandag 5 maart 2007

recensie Zondaressen, Marie Louise Doudart de la Gree, 1938

1938 klik

2 opmerkingen:

Anoniem zei

reactie op punt.nl

De schrijfster van dit boek verdient heden nog een standbeeld!!!!
Ik was er,wel wat jaren later......er was niks veranderd behalve iets van het oude interieur met voor onze begrippen nog steeds 17 eeuw gebruiken.
Ja ook ik heb nu nog verdriet door zoveel liefdeloosheid en slavenwerk daar binnen die muren!!!!!!!!!!!!!!!

Star

PS TOP dat dit bekend wordt maakt niet uit hoe,maar een ode aan al de bewoonsters die daar ooit verbleven!!!!!!!

door: Starlady
starlady.punt.nl 2007-03-04 19:10:42

Anoniem zei

reactie op punt.nl
door: inez 2007-03-04 19:24:38


Ja, ik zal door typen, Star.

Want ik denk dat het beste standbeeld voor haar weleens zou kunnen zijn dat haar werk gebruikt wordt, mensen die vrijheid gebruiken. Zij wilde het laten zien
(Maar ik denk dat ik het nu heb over hoofdstuk zeven...en da's eerst nog een eind typen )

Mocht jij (ofiemand anders meewillen doen daaraan...laat maar horen. dan kunnen we scans verdelen) of gebruik haar op je eigen manier. Ik merk het wel.
Fijn in ieder geval dat (ook) jij er blij mee bent. Ik ben benieuwd naar je reacties verder op haar boek , welke of in welke vorm dan ook.