dinsdag 16 maart 2010

Cadeautje van Ruth Hopkins. Goede Herderinnen en de media

Ik ben door verschillende journalisten benaderd, dus ook de afgelopen weken.
Ik heb daar zelf om een aantal redenen niet aan meegewerkt.

Maar wanneer iemand wél mee zou willen werken, laat dit dan vooral even weten.
Ieder heeft haar eigen keuzes, vanzelfsprekend geef ik je contactgegevens bij zo'n vraag dan graag even door.

Maar heel concreet nu ligt er een vraag van een journaliste die ik erg serieus neem.
Zowel de vraag als de journaliste. Zij heet Ruth Hopkins, dochter van een Ierse vader.

Hier kun je een radio documentaire beluisteren, die ook voor mij persoonlijk nogal belangrijk is geweest bij een aantal dingen waar ik over loop/liep te denken.

Ook Ruth Hopkins is al jaren bezig met haar erdeel. En haar vak.
Ik heb het nodige van haar geleerd. Een cadeautje dus. Hoewel het uitpakken ervan niet zo simpel is.

Hieronder een artikel van haar uit Trouw en de Magdalenes.
Ruth nam een paar dagen geleden opnieuw contact op.

Wanneer er iemand is die eens met haar zou willen praten of aan het werk gaan, laat dat dan even weten. Ik heb haar toegezegd dan jullie even aan elkaar te koppelen.
Zie dus maar.
Maar vooral luister maar wanneer je deze documentaire niet kent.

Ik zou het zelf overigens ook erg leuk vinden hier reacties op te lezen.
Mijn reacties, ik vind eigenlijk dat die voor dit moment wel duidelijk genoeg te vinden zijn op mijn weblogs. Dus ik ga maar even niet naar lastige opschrijfwoorden zitten zoeken besloot ik na even zuchten met die brede grijns die ik vanmorgen weer eens van Star cadeau kreeg!

Star, jij, (en nog zo wat Goede Herderinnen) ik wist niet dat je zo mooi Iers sprak ;-)
Luister maar.
Een idee om je kinderen eens te vragen of zij wisten hoe goed je Iers is? ;-)

Oftewel: wees goed voor en voorzichtig met jezelf!
Ik merk het wel.

Cadeautje van Ruth dus.
Bedankt Ruth!

Geen opmerkingen: