zondag 23 maart 2008

Sex in a cold climate.

Ik heb geen idee hoe ik de italiaanse vertaling hiervan zou kunnen vervangen door een nederlandse. Maar wanneer iemand van jullie graag die nederlandse vertaling erbij wil hebben, laat dat dan vooral even weten. Dan vinden we wel een oplossing.

Maar vooral: wees aub voorzichtig met jezelf!


Tijd voor de documentiare, Sex in a cold climate (Channel 4, 1998)

Het is werkelijk verbijsterend om te ontdekken dat, na decennia van vervalste geschiedenis en ideologische manipulatie, uiteindelijk niets uit de herinnering verdwijnt.'

(Václav Havel, 1993 Tjechisch President)

Frankrijk


Nederland

Ierland




Maria M., Y., L.K. W.R, en A., en jij en jij


ik hoop dat jullie dit ooit vinden
Y., het spijt mij. Ik weet niet waarom ik ik het deed, ik denk omdat ik ook geloofde dat abortus moord was . Ik was net als jij zo bang.
Het speet en spijt me, meid. Wist ik veel wat respect voor Leven was.

A. ik hoop zo dat ze het ooit zal kunnen snappen.

Geen opmerkingen: