vrijdag 20 oktober 2006

Velp, Cadeautje van Narda 02


Narda, demonstratie als kinderverzorgster

4 opmerkingen:

Anoniem zei

narda 2006-10-21 13:23:58

er schoot me iets heel leuk te binnen.van een voorval in de groep van zuster alloysia(rot mens) wij kregen het eten uit de keuken,en we moesten na het eten zelf de afwas doen(logisch he,)dus ---heet---- water moest gehaald worden in de gang,en daar ging ik dus op die avond.heel hele teil vol,ik kon het bijna niet vast houden ,kom ik met veel moeite door de deur(niemand stak een poot uit )het was toch narda maar. zeg ik teggesn zuster apposyia (ZEG EENS KNIJP).........zeg eens knijp.tot 3x toe,alois kijkt me aan.......kijkt me aan....en KNIJP KNIJP,ze had het nog niet gezeg of ik liet de hele tijlmet heet water zo in de kamer vallen.zeg tegelijk U zegt toch knijp. ze had NIET verwacht dat ik het zou doen. maar goed ik dee het toch.ze kon er niet kwaat om worden,Maar ik moest het wel zelf wel opruimen,maar ja dat was mijn risieco niet waar. groetjes narda het hele verhaal is nog jaren door verteld,

inez zei

nez 2006-10-21 16:42:01

ik zit hier met open mond naar te kijken 2 jaar geen vier-daagse en 3 dagen isoleer als straf?

Anoniem zei

narda 2006-10-21 17:46:11

hallo inez nee ik heb helemaal geen straf gekregen,want weet je waarom?zuster Alloisia had noooooit knijp mogen zeggen,want ze wist hoe ik was,en dat ik het zou doen.maar ik heb het wel zelf op moeten ruimen hoor.en dat vond ze zelf ook.maar ik heb het jaaaaaaren nog moeten aanhoren,zelfs toen ik allang weg was,en op verzieten kwam,dan zei ze ,DAT IS NOU DIE NARDA over wie ik zo veel verteld heb. ze was niet aardig maar toen wel rechvaardig. groetjes narda

Anoniem zei

narda 2006-10-24 10:33:23

een goede morgen allemaal vanacht kwamen weer een paar namen van een moeder door mijn kopje (hm)moeder Maurits die altijd door de gordijnen keek,op zij duwen,om te kijken wat je deed,dat vond ik altijd er vervelend,en onvrij,zij was ook die gene die over de deur keek van de douce of jeje wel aan het wassen was. toen stond je er niet boj stil,maar denk je was ze misschien............ groetjes narda