dinsdag 27 mei 2008

cadeautje van de congregatie dankzij Goede Herderinnen, de meiden in Bangalore, India 1.

Een boek wat ik vond dankzij de meiden van Goede Herder in Bangalore, India;
een wereldwijde uitgave van het moederhuis in Angers.

In het midden van de strip nog wat, meer gebruikelijke algemene informatie, waarbij per land eigen toevoegingen gedaan zijn.
Ik kreeg een exemplaar van de Congregatie én de toestemming om het op deze manier te gebruiken.
Voor welk cadeautje, net als de anderen, natuurlijk mijn dank.

Maar zeker mijn dank aan die Goede Herderinnen, die meiden in Bangalore, India.
Voor de verassing, maar vooral omdat zij het mij knap lastig maakten.
Gelukkig wel!

Dank jullie wél, Dames!

Geweldig jullie, mét computers, in Bangalore - als die meiden in Maritzburg, Zuid Afrika - te vinden.














Geen opmerkingen: